30 Ocak 2020 Perşembe

SİMİTÇİ SEHPAM




        Bir yoğunluk,bir koşturmaca,  bir sene içinde gelen iki torun,Ünye,Görele,İstanbul üçgeni; ev,atölye... Sevgili blogum sen kıyıda köşede mahzun. Hep aklımdasın ama bunu bil. Nihayet yavaş yavaş rutine dönmeye başladım.
         Bu koşturmaların arasında bir şeyler üretmeye de gayret ediyorum.




Simitçi tepsim bir hayli uğraştırdı ama değdi diye düşünüyorum. Çalışırken birkaç eskitme tekniğini bir arada kullandım.
Atölyede çalışma tüm hızıyla sürüyor. Diğer ürünleri daha sonra paylaşmak üzere hoşça kalın.




                     
       

6 yorum:

  1. Vosvoslu bir sehpa olmuş, ne güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Evet,ben de o vosvosa vuruldum zaten.

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş, ben böyle rüya gibi, belli belirsiz, dumanlı eskitmeleri çok seviyorum, göz yormuyor, üzerine konulan vaoyu, bardağı gösteriyor..Harika, ellerin dert görmesin..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. Düz boyamadan ziyade biraz farklı çalışmalar olsun istiyorum. Uğraşıp durmayı seviyorum ben.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim.İnsanın ruhuna iyi gelen şeylerle uğraşması güzel.

    YanıtlaSil