2 Eylül 2018 Pazar

YENİLENDİK


     Bu yıl sık sık Ünye'den uzaktaydım. Emeklilik olunca çocuklar  daha fazla beklentiye giriyor sanki. E, artık annem boş. Sık sık gelebilir düşüncesi hakim oluyor. Halbuki emekliler de kendi haline kalmak isteyebilir değil mi ama? Her neyse demek ki leyleği havada görerek başlamışım yıla.
 Ha bu arada sesimin çıkmadığına bakıp boş durduğumu sanmayın dostlar.fındık zamanı köyde geçirdiğim günleri değerlendirmeye çalıştım. Köy evimizin kapısı bir hayli yıpranmıştı,ben de evimizin boyacısı ne güne duruyor deyip kolları sıvadım ve bir güzel boyadım. 



 Kenarlarına da tuğla efekti yaptım. Tuğla görüntüsünü boyayamadım henüz. Köye gittiğimde inşallah kırmızıya boyayacağım.
Saksılar da nasibini aldı boyadan. Kapıyla takım oldular. Onların üzerinde de biraz daha çalışmam gerekiyor.
  Eh,küçük dokunuşlarla da olsa yenilenmek  çok güzel.

7 yorum:

  1. Kapı çok güzel olmuş, çok hoş bir renk. Kapıcılar görsün ve sıradan sıkıcı kapılar yapmaktan vazgeçsinler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle güzel şeyler yapıyorlar ki ... Üstelik bu sektör çoğunlukla kadınların elinde. Benimki ancak oyalanma ama iş de görüyor.

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık 😊 Bizim komşu da ordu Ünye den yeni geldi 😊ffındık da getirmiş sağolsun bizde verdi yedik 😊 sevgiler canım benim 😊❤ renk çok güzel olmuş 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olasın. Bir şeyleri ciddiye alınca sonuç iyi oluyor galiba. Fındık getiren komşunuz sağ olsun. Size de afiyet ,şifa olsun.

      Sil
  3. Emeklerinize sağlık :) Ne kadar da hoş olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şeylerle uğraşmadan hayat çok boş. Siz çok iyi biliyorsunuz terapi bunlar.

      Sil