28 Mart 2019 Perşembe

SEBEBİ VAR


   Bir şeyi kırk kere söylersen olurmuş derler. Ben de en az kırk kere bir atölyem olsa dedim. Atölyelerdeki canlılığı,renk cümbüşünü gördükçe dedim...evde sıkışıp kaldıkça dedim...Evde malzeme çokluğundan bunaldıkça dedim... Uzar gider bu liste. Sonunda Allah nasip etti kendimi burada buluverdim.
   Niyet hayır,akıbet hayır diyerek çıktım bir yola,
Rabbim boyamalarımı bol tuta.
Her işte vardır bir hayır,
Ey, yerlerin göklerin sahibi sen niyeti halis olanları kayır!
İşlesin eller,raks etsin güller,menekşeler.
Stenciller gitsin,dekopajlar gelsin,
Beton efekti panoları şenlendirsin.
 Eli fırça tutan tutmayan hep birlkte"Bir Tatlı Huzur" almaya gelsin.

  İşte böyle dostlar. Buralara uğrayamıyorsam sebebi var.  Bol boyalı günlerde buluşmak dileğiyle hoşça kalın.

2 yorum:

  1. aaa ne güzel tebrik ederim hayırlı bereketli keyifli olsun inşallah...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Amin,sağ olun. İnşallah diyelim.

    YanıtlaSil