2 Mart 2019 Cumartesi

BAHAR MI GELDİ YOKSA


Oldu işte en sonunda oldu, bim bam bom!Rüyalarım gerçek oldu, bim bam bom!..
Şaka bir yana, artık ümitsizliğe kapıldığım bir zamanda bu kadar da olsa tek darbe (one stroke) tekniğini uygulayabilmenin sevincini yaşıyorum. 
Elbette ki çok kusuru var. Bu kadarını bile ümit edemezken sevindim işte. Ne kadar kusuru olsa da takı kutusuna da ruhuma da bahar geldi sanki.










Kat etmem gereken çok yol var. Ben ilk adımı atmış oldum. Gerisi gelir inşallah. 
Çiçekli günlerde buluşmak dileğiyle hoşça kalın.

12 yorum:

  1. çok güzel olmuş gerçekten bayıldım :)renklerde çok güzel emeğine ellerine sağlık canım benim hadi hayırlısı olsun inşallah sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bakışınız için teşekkür ederim. Dileğim bu sanat dalını gerçek anlamda başarabilmek.

      Sil
  2. Emeğin karşılığı. Çok başarılı duruyor. emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Bence çok başarılı ve gerçekten baharı hissettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğinize bahar getirebildiysem ne güzel...

      Sil
  4. Aah, aahh, ben de bu aralar buna sardırdım,güldü yapraktı, boğuşup duruyorum..ama bunlar neffiiss, ellerinize sağlık..Olmuş, budur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğraştırıyor ama sonucu beğendiysek değiyor değil mi sevgili elift?

      Sil
  5. Çok güzel gerçekten, ellerinize sağlık. Tam bahara yakışır bir çalışma olmuş :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bu derse daha çook çalışmam gerek. Niyetimize koyduk ya gerisi gelir inşallah.

    YanıtlaSil