21 Mayıs 2018 Pazartesi

OYALAMA,BOYALAMA-2


İşte boş işlerle uğraşıp durduklarım...
Teselli ise. "Hiç ölmeyecekmiş gibi dünya için ;yarın ölecekmiş gibi ahiret için çalış. " hadis-i şerifleri. 
Ramazan ayının maneviyatından olsa gerek yapıp ettiğim işlere bir de gönül gözüyle bakıp dururum. Nefes bitene kadar dünya işleri bitmeyecek bilirim. Bir de yapıp işlediklerimiz helal dairesinde ruha iyi geliyorsa...






Tepsilerim ve en son resimdeki peçetelikler. Bu peçetelikleri çok kullanışlı buldum ben. Hem kapalı hem konulup alınması kolay. Nasipse bir tane de kendim için boyayacağım. Kendime boyadığımı da elimde tutamadım çünkü.




Çerçevelerim. 

Bu sayfayı da arkadaşıma boyadığım sehpalarla kapatalım. Devamı daha sonraya olsun. Telden yayın sahiden sıkıntılı. Bereketli günleriniz olsun.


4 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzeller, ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar,hayat koşusunda nefeslenme durakları benim için. Teşekkür ediyorum.

      Sil
  2. Ne kadar üretken bir insanız, maşaallah. Sizi tanıdığımdan beri şu sayfada hep bir el emeği, heyecan gördüm. Emekli oldum diyorsunuz ama bu öğrenme aşkıyla öğretmenlik bitmez. Hepsi çok güzeli kuşlu çerçeve de ayrı güzel olmuş. Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hayatlarımız pek çok parçaya bölünmüş. Bu meşguliyetler de parçalardan biri sadece.

      Sil