27 Aralık 2018 Perşembe

ÇOK ÇALIŞTIM




İnanın ki çok çalıştım. Bunda bir şeyler üretme isteğinin yanı sıra renklerle oynamanın günümüz insanının yalnızlığına iyi gelmesinin büyük payı var. Benim gibi boş duramayanlar için de bu tür çalışmalar değişik bir seçim olabilir.




   Bunlara "bohem" tablo diyorlar ama ben "yeni nesil tablo" demeyi tercih ettim.











         Tombakları çalışmayı da karşısına geçip seyretmeyi de  çok sevdim. 
        Bende işler bitmez. Aklım içerde beni bekleyenlerde. Yeni yılda yeni işlerle buluşmak dileğiyle. Gelecek günlerin hepimiz için sağlıklı ve hayırlı olmasını günlerle geceleri yaratandan diliyorum. Hoşça kalın.




21 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Sağ olasın Sevgi. Buralara sık uğrayamıyorum artık. Bunda bilgisayarın her zaman evde olmayışının yanısıra meşguliyetlerimin artmasının da çok etkisi var. Yorumlara cevap vermeye bile ancak gelebildim.

      Sil
  2. Ellerine emeğine sağlık canım benim çok güzel olmuşlar gerçekten 😊 sevgiler 🌸hayırlı bir yıl olsun inşallah 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Sizin için de hayırlı bir yıl dilerim.


      Sil
  3. Merhabalar sizi yeni keşif ettim.Blogunuz ve çalışmalarınız ufkunu açtı.Sizi takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim (tariflimutfak ve sibelinyemekleri) mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,hoş geldiniz. O mutfakta ne güzel yemekler vardır şimdi.

      Sil
  4. Çok sevdiim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Gönül oyalama bunlar. Siz çok çok mükemmeliyle uğraşıyorsunuz.

      Sil
  5. Baya güzel eserler benim de hep böyle yatenegim olsun istemişimdir maşallah Sayfanızı çok beğendim birbirimize destek olabiliriz bu da benim blog sayfam https://konuloji.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Teşekkür ederim. Sizin sayfanız da bana değişik ve ilginç geldi. Sanki isteyenler katılabiliyormuş gibi öyle mi?

      Sil
  6. Harika eserler siz şahanesiniz. Herşey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim de ben henüz taklit makamındayım ama yol almak için büyük çabam var.

      Sil
    2. Sevgili Fato foto fan cehaletimi hoş görün lütfen de ben sizin blogda bir türlü yorum yazacak kısmı bulamıyorum bilginize.

      Sil
  7. Hepsi birbirinden güzel olmuş, ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim.Henüz çok acemi olsam da insan ortaya koyduklarını eş dostla paylaşmak istiyor.

    YanıtlaSil
  9. Siz söylemeseniz bile çok çalışıldığı,emek verildiği çok belli.Tablo yapan biri olarak sizi alkışlıyorum,çok başarılı eserler...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim. Sanatla uğraşıyormışsunuz. Kayda değer bulmanızdan mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  11. Yeni nesil tablolar,,,,Harika bir emek ve keyf olduğu belli emeklerinize sağlık.
    Tombalak çalışıp dokunmak harika bir duygu.
    İyi çalışmalar diliyorum.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun.Bizim nesil bir şeylerle uğraşıp üretmeyi yaşamanın gayesi olarak benimsemiş. Ben de onlardan biriyim işte.

      Sil
  12. tablo şahane olmuş ve diğerleride...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz. Sağ olasınız. Blogunuzu dolaştım biraz dolaşırken de düşndüm tanımadığımız bilmediğimiz ne güzel insanlarımoz varmış meğet,iyi ki bu blogu açmışom diye.

      Sil