29 Ekim 2018 Pazartesi

RENKLER VE DESENLER


   
   Renkler hayatımızınvazgeçilmezleri. Bir de desenler eklenince renklere gözlere ve ruhlara şenlik. Allah'ındünyayı rengarenk yaratmasındaki hikmet boşa değil.
İnsan da ancak o yüce kudretin yarattıklarını  zerrenin zerresinin zerresi miktarınca belki taklit edebiliyor. 
Bu  beceriyi insana vermesi de şükür sebebi.
Ben de taklitten alabildiğim nasip miktarınca bir şeylerle uğraştım yine.











Renkli uğraşlarımızın hayatımıza renk katması dileğiyle hoşça kalın.


8 yorum:

  1. Maşallah!..gözümü alamadım bunlar bi başka güzel olmuşlar maşallah.

    YanıtlaSil
  2. Sağ olasın Sevgiciğim. Yavaş yavaş yol almaya çaışıyorum işte.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. Sizin yaptığınız çalışmaların yanında bunlar oyalanmalık.

    YanıtlaSil
  5. Harika olmuş emeğinize sağlık.❤
    .
    Bloğuma abone olmamışsınız 🙈😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip butonuna bastım ama gene mi başaramadım? Bizim nesil epeyce teknoloji özürlü. Bir daha deneyeyim.

      Sil
  6. Ustalığa hızla gidiyorsunuz sevgili Bir Tatlı Huzur. Kanaviçelerin, el oyalarının pabucu dama mı atıldı? Bunlar da ayrı güzel, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Gözler yoruluncabaşka yöne bakmaya başladı sevgili Begonvil'im. Yoksa onların kıymeti çok başka.

    YanıtlaSil