27 Ekim 2017 Cuma




       KEYFİNİ ÇIKAR

       Uzun zamandır bu sözü duyuyorum. Özellikle öğretmen arkadaşlarımdan. Sebebi de emekli olmam. Keyif nasıl çıkarılır bilmiyorum ki.  Çalışırken keyifli  değil miydim? Çocuklarımla bir adım daha ileriye gitmek için çabalamak,onların enerjisine ayak uydurmak için efor sarfetmek, beraber yaptığımız çalışmaların sonucunu görmek,şiir gecelerimizde vermek istediğimiz mesajın sahiplerini bulduğuna sevinmek keyif almak değil miydi?
    Bir ömrü çocuklarla,gençlerle geçirdikten sonra onlardan uzaklaşmak gerçekten çok zor. Velhasıl dostlar elimi kolumu nereye koyacağımı bilemediğim, günlerimi bir düzene sokamadığım,çok şey yapmak isteyip(acaba istiyor muyum gerçekten) hiçbir şey yapamadığım zamanlardayım. Şaşkınım sözün kısası.
   Sizlerden çok uzak kaldığımın farkındayım. Blogları takip etsem de bir şey paylaşmak içimden gelmedi. Bu tembel komşunuzu affedin olur mu? Hayattan tad aldığımız günlerde buluşmak dileğiyle hoşça kalın.

10 yorum:

  1. Sadece iş hayatından emekli oluyoruz.Hayattan değil ki.
    İşler güçler, yaşam başka bir şekilde akıp gidiyor.En güzeli de pek çok şey için acele etmemize gerek kalmaması galiba.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet acele etmemek hiç de fena değil de ben yaptığım işi iş hayatı olarak düşünmemişim galiba. Hayatın kendisi olup çıkmış. Ondan bu zorlanışım. Geçecek...

      Sil
  2. Başka meslekler için emeklilik dinlenmek ya da kendine, hobilerine zaman ayırmak için fırsat olabilir ama öğretmenlik hele sizin gibi canı gönülden yapanlara zor gelebilir. Bu çok normal, yeri gelip evladınız gibi ilgilendiğiniz ve onlardan aldığınız enerjiyi dolu dolu hissettiğiniz öğretmenlik ve öğrencilerinizden kopmak zor olur sanırım. Ama öğretmenlik bir ruh ve devamlılık istiyor, başka bir biçimde yine içinizdeki o his ve enerji birilerine dokunacak ve sizi de mutlu edecektir tahmin ediyorum. Hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek çok öğretmen için emekliliğin güç olduğunu düşünüyorum. Benim için de dudağımda yarım kalan bir şarkı,yüreğimde de hep söylenmemiş bir son söz hissi bıraktı. Alışacağım tabii. İnsanoğlu nelere alışmıyor ki.Güzel tarafı alnın akıyla sahneden inmek.

      Sil
  3. İnsan işini severek yapınca pek yorulmuyor demek ki.Ben de ücretsiz izindeyim,hiç işe dönmek istemiyorum.Yaşa takıldığım için daha 3 yıl var emekliliğe :( Darısı bizim başımıza.Hiç özlemedim iş yerimi ya ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama siz de şimdi sevdiğiniz işi yapıyorsunuz Yurdagül Hanım. İşe dönmek istememeniz normal. Kimin sözüydü hatırlayamıyorum "İnsan sevdiği işi yapınca bir gün bile çalışmamış olur." diyordu. Ne kadar doğru değil mi?

      Sil
  4. Bu hal uzun sürmez inşallah yine mesleğinizi yapabilirsiniz özel dersler verebilirsiniz mesela çocuklara.
    Onların içinde yaşayıp birden onlardan kopmak zor olsa gerek okul bahçesine gidince ben bile kopamıyorum o ortamdan dolayısıyla nasıl bir duygu olduğunu tahmin edebiliyorum.

    Sayfayı açmış yorum yapmak için açık tuttuğuma rağmen bir şekilde yine kapanmış..bağışla beni.

    YanıtlaSil
  5. Estağfirullah sevgili dost. Hepimiz zaman zaman kazaya uğruyoruz hele de benim gibi teknolojik inceliklere kafa yoramayanlar el yordamıyla gidiyoruz. Kalpte yer edindiysek ne mutlu.

    YanıtlaSil
  6. Severek yaptigimiz herseyden keyif aliyoruz. Isimizden, hobilerimizden. Ama iste, herkes elinde olmayani isteyince, bu cumleyi duymak kacinilmaz oluyor:)) Emekliliginiz hayirli olsun.
    Keyfini cikarin... :))))

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim. Benim için başka bir hayat başladı artık. İnşallah sağlıkla ve verimli günlerim olur.

    YanıtlaSil