20 Kasım 2015 Cuma


            

                BENCİLEYİN...

          İçimizdeki "ben" sığmaz olur yüreğimize çoğu zaman . Bir şeyler yapmalıdır ama ne? Böyle zamanların en güzel ilacıdır yazı. Yazmak, paylaşmaktır hayatı. Dünyaya bir çivi çakmaktır naçizane.
Hele de günümüz dünyasında .Komşuluklar yitip gitmiş,insan kendisiyle baş başa kalmıştır.Dostlarınız vardır elbette ancak bu koşuşturmanın içinde her an yanınızda olamazlar. İşte yazı, sizi hiç terk etmeyen bir an olsun yalnız bırakmayan yareniniz... 
          İşte buradayım... Nihayet... "Bir ben vardır benden içeru"diyen Yunus'a özenmek haddim değil elbette. Ben biçare de "Benden içeri bir ben var." demek istemekte. Belki de dünyayı kendi içinde yaşamaktan usanmıştır da bir aynada görmek istemiştir yansımasını kim bilir. Yani rivayet muhtelif...  Ben de yarenimle geldim buraya. MERHABA..

8 yorum:

  1. Hoş geldiniz! '' İzleyici '' butonunuzu göremedim. ''Gadget ekle'' bölümünden edinirseniz sizi izlemeye almak isterim. Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginize teşekkür ederim. Ancak o kadar acemiyim ki neyi ne kadar başarabildiğimi ben de bilemiyorum. Bu cevabı görebileceğinizden bile emin değilim desem ne dersiniz? Bizim nesil teknolojiyle geç tanıştı. El yordamıyla işte bu kadar. gadget eklemeye çalıştım.

      Sil
  2. Hayırlı sabahlar ..Bir tatlı huzur ..ne güzel ısıtıyor insanın dilini ve kalbini..
    Kalıcı ve manalı günler ve dostluklar dilerim..

    İzlemeye alamayan arkadaşlar kumanda panelinde turuncu renkte ekle butonuna tıklayarak blog adresinizi girip takibe alabilir..ben öyle yapacağım :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim.Anlamlı dileğiniz de benim içimi ısıttı doğrusu. İnşallah dileginiz gibi olur kalıcı dostluklar edinir,manalı günler yaşarım. Ünye'den selamlar.

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz blog dunyasına. Değmesin Yağlı boya takip ediyorsa güzel bir blogdur dedim baktım ki cok guzel yazıyorsunuz gerçekten de. Sonraki Yazılarınızda Görüşmek üzere inş.

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldiniz. Güzel sözleriniz için teşekkür ederim. Yıllar sevinçleri hüzünleri acıları iç içe geçirip harmanlarken farkına varmadan biriktirdiklerimiz can bulmak istiyor bazen. Yazmak ve paylaşmak da bunun tek yolu gibi. Görüşmek üzere hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  6. kocaman bir hoş geldiniz...çok sevindim,hayırlı olsun...

    YanıtlaSil